Sociaal leren

2024-12-11 07:55:23

Gepost in: Auteur:

{title}casumo casino india Hierbij zet je in op de winnaar van meerdere races.Accumulator inzetOm meer winst te halen uit meerdere races kan je de accumulator gebruiken. Sterker nog, er zijn honderden inzetmogelijkheden.online casino echtgeld ohne einzahlung 2022 Hierbij kies je als het ware ‘the best of the rest’. Het is wel een prettige inzet, want het risico is lager. Hierbij kies je als het ware ‘the best of the rest’.one time casino

guts casino contact

slots casino house of fun slots Voor de professionele gokker op paardenraces is er echter veel meer dat meespeelt. Ook binnen deze sport zijn er overigens bookmakers die de odss zullen bepalen op basis beste online casino forumvan de huidige vorm van de paarden en hun ‘jockey’. De vorm van paard en jockey Het best Hierbij kies je als het ware ‘the best of the rest’. Net als bij gokken op voetbal, is ook wedden op paarden niet altijd ergens op gebaseerd. De Combination Tricast in de variant wbeste online casino forumaarbij je enkel de eerste 3 paarden goed hoeft te voorspellen, niet de volgorde.spin casino india

holland casino internet gokken

geld verdienen casino De TrixieDeze inzet is net iets moeilijker dan de Lucky 15. De TrixieDeze inzet is net iets moeilijker dan de Lucky 15. De bekende inzetten Yankee, Heinz en Goliath komen weer terug.boom casino cashback De vorm van paard en jockey Het best Het racen van paarden behoort overigens tot één van de oudste sporten ter wereld en heeft ook een goede periode gekend in Nederland. Het is wel een prettige inzet, want het risico is lager.joycasino 777

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >