Sociaal leren

2025-02-12 02:49:21

Gepost in: Auteur:

{title}one casino dan bilzerian Bij een storting kun je dan van tijd tot tijd extra geld krijgen. 1561 Mensen gingen u voor!200 of hoger gaan gokken voor het winnen van prijzen.holland casino nijmegen nieuws PokerStars Casino is het online casino met de grootste pokersite ter wereld, dus je kunt je wensen en verwachtingen hoog leggen.000 extra free spins ontvangen om mee te gokken. Dankzij deze bonus wordt poker spelen wel heel leuk!magic red casino free spins

slotwolf promo codes

online slots with free playf Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Nu is het online casino ook live in Nederland en kun je genieten van de leukste casino spellen. We zullen je voor je toelichten. 1561 Mensen gingen u voor! Zij hebben namelijk ook een compleet casino platform en ook daar staat een welkomstbonus op je te wachten. Dan heeft PokerStars Casino een goed alternatief voor jou.online casino games in kenya

black jack now

texas holdem poker online cheats Denk hierbij aan verschillende gokkasten, tafelspellen, Game Shows en nog veel meer. PokerStars Casino is het online casino met de grootste pokersite ter wereld, dus je kunt je wensen en verwachtingen hoog leggen. We zullen je voor je toelichten.texas holdem poker online games free🎁 100% welkomstbonus ontvangenHeb je nog niet eerder met een account gespeeld bij PokerStars Casino? PokerStars Casino ReviewIn de lobby zal je bekende namen van spellen tegenkomen.f Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?dagschotel holland casino scheveningen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >