Sociaal leren

2025-01-13 07:25:27

Gepost in: Auteur:

{title}casino spin win Per blackjack tafel verschilt het of de dealer een extra kaart neemt of past met een soft 17. Maar de regels verschillen voor hoeveel keer je all slots casino 10 free bonuserna mag splitsen. Hieronder vind je een lijst met regels en hoe ze je helpen of schaden.loyal casino betrouwbaarOvergaveDe overgaveregel geeft spelers de kans om een hand op te geven en de helft van de inzet terug te krijgen. Omdat negen kaarten je laten verliezen en vier kaarten je helpen met winnen zijn de kansen tegen je. In het casino wordt blackjack aangeboden met twee, vier, zes of acht decks.free online lobstermania slot games

gokken belasting

win casino palmira Maar om het hu Het is niet erg.SplitsenDe reguliere blackjack regels geven aan dat je met elk paar dat je ontvangt kunt splitsen.Het aantal decksBlackjack varianten heb je beschikbaar in single deck of meer decks. Maar de regels verschillen voor hoeveel keer je all slots casino 10 free bonuserna mag splitsen. In het casino wordt blackjack aangeboden met twee, vier, zes of acht decks.casino online 5 euro gratis

roulette casino english

holland casino spelen op internet Hieronder vind je een lijst met regels en hoe ze je helpen of schaden. Spelers zetten geld in wanneer ze willen spelen.rmijn.casino 7 spin Hieronder vind je een lijst met regels en hoe ze je helpen of schaden.SplitsenDe reguliere blackjack regels geven aan dat je met elk paar dat je ontvangt kunt splitsen. Maar om het huleovegas casino schweiz

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >