Sociaal leren

2025-07-17 01:03:23

Gepost in: Auteur:

{title}gta 5 casino spin the wheel Dit betekent zoveel als zetel. 1561 Mensen gingen u voor!PokerOnder de naam Poker gaan meerdere varianten van het spel schuil.casino online you bet Dit betekent zoveel als zetel. Dit spel wordt gespeeld met dobbelstenen en niet met kaarten. Zij werken dus met één cijfer meer naast de 1 tot en met 36 die ook aanwezig zijn bij Roulette.casino bonus roulette

casino roulette zero spiel

casino win tips Start dan simpel, wordt ervaren en kies een mooie strategie om je winstkansen te vergroten. De naam Craps is afgeleid van het Franse woord Crapaud. Wij gingen op zoek en doken de archieven in over de ontstaansgeschiedenis van bepaalde spellen en hoe het aan de huidige naam gekomen is. Wij houden je op de hoogte! In zowel het Italiaans als het Frans verwijst de naam Baccarat naar het cijfer nul waardoor het deze naam heeft meegekregen.PokerOnder de naam Poker gaan meerdere varianten van het spel schuil.gokkasten be

mobile casino yorkshire

10p fruit machines BaccaratOver het spel Baccarat bestaan verschillende theorieën over het ontstaan. Dit spel wordt gespeeld met dobbelstenen en niet met kaarten.Ben je nog maar een beginner?777 casino owner In het casino worden diverse casino spellen gespeeld die allemaal bekend staan onder een eigen naam. Roulette bestaat in zowel een Europese als Amerikaanse versie met het belangrijkste verschil dat de Europese versie alleen een 0 gebruikt terwijl er in de Amerikaanse versie ook een 00 aanwezig is.Ben je nog maar een beginner?gratis online gokken

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >