Sociaal leren

2025-07-09 20:38:54

Gepost in: Auteur:

{title}gratis gokkasten zonder registratiecom review alles over zullen gaan vertellen.Videoslots. Daarnaast kan elke stortende en geregistreerde speler gebruikmaken van de 10% cashback bonus.jeu casino 777Wij adviseren u om pas bij deze aanbieder te spelen nadat ze in het bezit zijn van een licentie afgegeven door de Kansspelautoriteit. Kortom, een unieke site waar we je in deze Videoslots.Videoslots.unique loom sofia casino gray rug

op wedstrijden gokken

bitcasino fake"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dit online casino is opgericht door een Zweedse groep.com Algehele beoordeling 8,7Bonus8,9Spellen9,3Klantvriendelijkheid8,2Design website8,2Snelheid uitbetaling9,1PluspuntenSupersnelle uitbetalingBieden ook cashback aanGrootste collectie spellen van alle online casino’s ter wereldMinpuntenGelimiteerde uitbetalingen per maandVideoslots. 1561 Mensen gingen u voor!com?goede spellen in de lobby klaar voor je.leo vegas casino offer

casumo casino canada

online gokken 10 euro Hiermee kun je de speelomgeving leren kennen en eventueel gelijk al voor de winst gaan. Ga je wel geld storten nadat je een nieuw account aangemaakt hebt, dan komt de volgende bonus om de hoek kijken. Daarnaast kan elke stortende en geregistreerde speler gebruikmaken van de 10% cashback bonus.casino spellen thuis Bij je registratie krijg je om te beginnen een casino bonus zonder storting.com kun je terecht om de leukste casinospellen te spelen.com review alles over zullen gaan vertellen.online roulette number prediction software

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >