Sociaal leren

2024-12-11 06:58:30

Gepost in: Auteur:

{title}roulette online forum Hoe meer stappen Mr.Dit betekent namelijk dat er vier keer achter elkaar twee dobbelstenen gegooid worden.7.4 casino games opinie Als het rad stopt op Chance krijg je een willekeurige prijs, dit kan van alles zijn. Monopoly gaat lopen. Het aantal ogen dat de dobbelstenen tonen is het aantal vakken dat Mr.roulette online 247

888 casino poker

roulette online 3d Hoewel het lager ligt dan de meeste online slots, is het Monopoly spel veel spannender en leuker met de bonusrondes. Een virtuele versie van het Monoploy spel. Nadat alle rolls klaar zijn vindt de uitbetaling plaats. Monopoly zet hoe hoger de uitbetalingenHet lijkt op het traditionele spel Monopoly, waarbij je aan het einde pas echt de interessante straten kunt kopen. Monopoly gaat lopen.De beste weddenschap bij Live Monopoly is de 2, namelijk een uitbetalingspercentage van 96,23%.river belle casino nz

holland casino breda woensdag

slots online free with bonus games In deze Zeppelin worden dobbelstenen gegooid en het aantal ogen zal bepalen hoeveel stappen er genomen mogen worden op het Live Monopoly bordspel. De bonusspellen zijn de populairste inzetten bij de spelers. De dobbelstenen rollen In beeld komt een grote zeppelin met daarin een automatische dobbelaar.nederlandse online casino ideal Met de bonusspellen is de uitkomst erg variabel. Hoewel het lager ligt dan de meeste online slots, is het Monopoly spel veel spannender en leuker met de bonusrondes. Het bonusspel begint Als het rad stopt op 2 Rolls of 4 Rolls dan start het Monopoly spel.big a casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >