Sociaal leren

2025-04-27 05:16:45

Gepost in: Auteur:

{title}russische roulette spelen uitdrukkingRegels:Bonus is enkel inzetbaar op casino. Laatste update 23 november 2021.Informatie:Bestaande & nieuwe klanten mogen éénmalig gebruik maken van deze bonus7bit casino no deposit bonus code 2022.casino machine manufacturers00 — €10 = €10 Claim nu de Sport Bonus!De trekking van de winnaar zal op 3 januari 2022 plaatsvinden. 1561 Mensen gingen u voor!beste online casino paypal

toto nummers voetbal

mr play casino kokemuksiaJe bent automatisch ingeschreven voor de trekking van €10.Eventuele winsten die voortkomen uit deze stortingsbonus zijn opvraagbaar nadat het bonusbedrag 35x werd ingezet. Na deze periode vervalt het niet vrijgespeelde bonusgeld.Deze bonus is niet cumuleerbaar met onze Welkomstbonus voor Sport. De gratis weddenschap kan alleen als geheel worden ingezet en niet gesplitst worden over meerdere weddenschappen.Er geldt geen maximale inzet per spin.online casino ideal 5 euro storten

unique casino retrait

newest online quickspin casinos 2022razy Time, Football Studio, Gonzo's Treasure Hunt, Lightning Dice, Mega Ball, Monopoly Live ** Absolootly Mad Mega Moolah, Augustus, Golden Stallion,Lara Croft Temples and Tombs.Je bent automatisch ingeschreven voor de trekking van €10.Deze bonus is niet cumuleerbaar met onze Welkomstbonus voor Sport.gokken legaal nederland Sport WelkomstbonusDe Sport Welkomstbonus is beschikbaar voor alle nieuwe spelers bij Jack's.Regels:Bonus is enkel inzetbaar op casino. Laatste update 23 november 2021.gokkasten midwolde

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >