Sociaal leren

2025-02-16 09:50:48

Gepost in: Auteur:

{title}magic red casino bonus code 2022 Je speelt dit live casino spel zoals je roulette speelt, maar dan met Crazy Time als bonusspel. Per ronde worden er minimaal 3 en maximaal 15 sleutels aa777 casino drive cherokee n.cn nummers toegekend.De studio is ingericht op basis van de kleurrijke spelomgeving van Crazy Time met in het middelpunt een roulettewiel.jack s casino witte bergen Resultaat Nadat het balletje op een van de segmenten van het wiel stopt, zul je zien of je winst hebt of niet. Deze geeft aan hoeveel nummers er meedoen om jou naar het bonusspel te leiden. Zoals je gewend bent, kun je inzetten op de nummers 0 tot en met 36, verschillende tussen rood en zwart.slot machine free download for pc

russian roulette vr game

win win casino app De basis van het spel werkt hetzelfde als normaal roulette. En roulette is daarnaast ook één van de populairste en meest gespeelde spellen in zowel fysieke als online casino's. Een bonusgetal is te herkennen aan een sleutelsymbool. 1. In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld. En roulette is daarnaast ook één van de populairste en meest gespeelde spellen in zowel fysieke als online casino's.online gokken hoe werkt het

888 casino quebec

casino bonus roulette Open het spel Om te beginnen met spelen moet je het spel openen. De maximale uitbetaling is €500. Inzetten Het doel van Red Door Roulette is om te voorspellen op welk nummer het balletje zal landen en een inzet te plaatsen op deze nummers.www.free casino slot games De multiplier zal maximaal 20x zijn. 2. Als het balletje eindigt op een nummer met een sleutel, en jij hebt hierop ingezet, dan mag je het bonusspel gaan spelen.casino win pécs

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >