Sociaal leren

2024-12-03 06:26:13

Gepost in: Auteur:

{title}online blackjack De welkomstbonus bedraagt in totaal 150 Free Spins. Wil je alle drie de bonussen, dan moet je drie keer €20 storten. Deze providers staan erom bekend dat zij kwalitatief goede spellen aanleveren, dus je zal met veel plezier kunnen spelen bij ComeOn!slot machine free online play13. Stock Market Live Slingo Baccarat Sic Bo Craps Slots Speelautomaten Videoslots Live casino Blackjack Roulette Caribbean Stud Poker Welke bonussen zijn beschikbaar? Je kunt 50 Free Spins ontvangen voor Gonzo’s Quest Megaways.russian roulette underwater

gta v online casino mibions

casino online top 5? Bij ComeOn! Deze providers staan erom bekend dat zij kwalitatief goede spellen aanleveren, dus je zal met veel plezier kunnen spelen bij ComeOn! kun je genieten van nog twee geweldige aanbieders, namelijk: Pragmatic Play Live en Stakelogic Live! 11. Het online casino biedt live spellen aan van de volgende bekende providers:EvolutionPragmatic Play LiveStakelogic LiveVergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvo7 best casinos

casino bet 1000

gokken paysafecard Zoals je vaak ziet worden er spellen aangeboden van Evolution. heeft een welkomstbonus die opgedeeld is in drie delen. Providers waar je spellen van kan tegenkomen, zijn onder andere Pragmatic Play, Stakelogic, Microgaming en Evolution.casino live canada De welkomstbonus bedraagt in totaal 150 Free Spins. Klik daarna op “Storting” en ga verder in je mobiele bankomgeving.8.play blackjack live online free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >